Saltar al contenido →

La innovació ha d’acompanyar-se de metodologies docents (AULA, Levante)

Entrevista de Miriam Bouiali, per al Suplement Escolar AULA del Levante

Com ha de ser la innovació a les aules i quin paper juguen les tecnologies?

Les TIC són, cada vegada més, una ferramenta habitual a les nostres aules. De fet, en estos temps de pandèmia derivada de la covid-19, en molts casos s’ha tornat en un element essencial per tractar de donar continuïtat a esta nova «anormalitat». No obstant això, per se, les TIC no són sinònim d’innovació. Només es produïx una vertadera innovació educativa quan esta innovació tecnològica va acompanyada d’adequades metodologies docents. Les ferramentes digitals poden ser unes grans aliades, permetent el disseny d’activitats didàctiques actives, col·laboratives i autèntiques. És a dir, afavorint aprenentatges que van molt més enllà de les quatre parets de l’aula.

Continuar llegint l’entrevista completa.

Publicado en Tecnología educativa

Comentarios

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *